Integritetspolicy lätt svenska
Detta är övergripande regler för hur Lysio Research hanterar personuppgifter.
Vad är personuppgifter?
Personuppgifter kan vara information om kön, ålder och bostadsort. Lysio är försiktiga med personuppgifter.
Varför behöver Lysio mina personuppgifter?
Vi behöver dina uppgifter för att samla in svar till enkäter. Du lämnar dina personuppgifter till oss, när du svarar på en enkät från oss.
Du är anonym när du svarar på en enkät. Det betyder att ingen vet vad just du svarat.
Hur hanterar Lysio personuppgifter?
Vi respekterar och skyddar dina personuppgifter.
Vi sparar dina personuppgifter säkert. Ibland behöver andra organisationer ta del av uppgifterna. Då gäller samma regler som vi har.
Vi sparar dina uppgifter i upp till 80 dagar. Vi följer lagen för att ta hand om personuppgifter. Du kan kontakta oss om du vill se vilken information vi har om dig.
Har du frågor?
Du kan kontakta oss via e-post till dpo@lysio.se
Du kan också ringa till oss på telefonnummer 020 – 12 10 28.
Vill du läsa hela integritetspolicyn hittar du den via den här länken.
Praktik
Vill du praktisera inom projektledning eller kommunikation? Vi tar emot CSN berättigade studenter som gör sin praktik via sin utbildning.
Jobba hos oss
Hos oss behövs projektledare, projektassistenter, konsulter, analytiker och statistiker. Välkommen med din spontanansökan!
Extrajobb
Vi söker ofta telefonintervjuare, på plats intervjuare och ibland projektassistenter. Våra extrajobb brukar passa perfekt att kombinera med studier.

